نظارت ویژه فرماندار آبدانان بر فعالیتهای دامپزشکی
فرماندار آبدانان به همراه معاون سلامت دامپزشکی استان با حضور درروستای پشت قلعه، بر تقویت اقدامات پیشگیرانه و ارتقای سطح بهداشت تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام ،فرماندار شهرستان آبدانان به همراه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، با حضور در روستای پشت قلعه این شهرستان، از نحوه عملکرد و فعالیت اکیپهای دامپزشکی بازدید کردند.
در این بازدید، روند اجرای عملیات سمپاشی دام و اماکن دامی، وضعیت بهداشتی دامها و اقدامات انجامشده در راستای کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام مورد بررسی قرار گرفت.
در جریان این بازدید،نورمحمدی فرماندارآبدانان بر اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو بهعنوان یکی از بیماریهای خطرناک مشترک بین انسان و دام تاکید نمود و خواستار افزایش و تداوم عملیات سمپاشی و اطلاعرسانی گسترده به دامداران شدند.
درپایان این بازدید بر لزوم همکاری دامداران با اکیپهای دامپزشکی و رعایت دستورالعملهای بهداشتی بهمنظور حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از بروز موارد احتمالی این بیماری تاکید شد.
نظر دهید