ضبط ۱۳۲ قلم داروی تاریخمصرفگذشته از داروخانههای دامی شهرستان ملکشاهی
کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ملکشاهی در بازدید از داروخانههای دامی سطح شهرستان، ۱۳۲ قلم داروی تاریخمصرفگذشته را شناسایی و جمعآوری کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام ،در راستای ارتقای سلامت دام و فرآوردههای دامی و با هدف نظارت بر عرضه داروهای مجاز، کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ملکشاهی در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ از داروخانههای دامی سطح شهرستان بازدید کردند. در جریان این بازدید، تعداد ۱۳۲ قلم داروی تاریخمصرفگذشته شناسایی و از چرخه مصرف خارج شد.
این اقدام با هدف جلوگیری از مصرف داروهای غیراستاندارد و حفظ سلامت دام و در نهایت تأمین امنیت غذایی جامعه انجام شد. اداره دامپزشکی شهرستان ملکشاهی تأکید کرد که نظارت بر مراکز عرضه داروهای دامی بهصورت مستمر ادامه دارد و با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد قانونی صورت میگیرد.
نظر دهید