• 1403/04/17 - 17:07
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات ایام محرم در اداره کل دامپزشکی استان ایلام

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام،امروز ۱۴۰۳/۴/۱۷ با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات ایام محرم حسینی(ع) جلسه ای با حضور مدیر کل دامپزشکی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، و دیگر کارکنان در محل سالن سردار شهید  قاسم سلیمانی  برگزار گردید.
 
این گزارش حاکیست حجت الاسلام بازیار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با بیان اهمیت برگزاری پر شور مراسمات محرم و برگزاری اینکه امسال هم مانند سالهای گذشته زیارت عاشورا ، سخنرانی ،مراسم سینه زنی  در اداره کل دامپزشکی برگزار می شود ،تاکید نمودند. 
 
وی همچنین در ادامه در خصوص برگزاری و فعالیت موکب در نقطه ی صفر مرزی بیان کردند که لازم است در این خصوص مدیر کل محترم و مسئول دفتر نمایندگی با مسئولین مافوق در سازمان هماهنگی‌های لازم را جهت برپایی موکب در مهران بعمل آورند و تدارکات و پشتیبانی لازم برای خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام توسط سازمان بعمل آید وهمگام با سایر ادارات به ایفای نقش بپردازیم.
 
 
در پایان جلسه مدیرکل دامپزشکی  و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان به نظرات دیگر کارکنان دامپزشکی در خصوص برگزاری بهتر مراسمات ایام محرم استماع نمودند و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد./
  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 322248
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال ایلام

admin ادمین پورتال ایلام

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه