• 1403/01/15 - 19:40
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

۱۵فروردین۱۴۰۳/ دومین نشست همکاریهای مشترک اداره کل دامپزشکی با نظام دامپزشکی استان ایلام/ "بررسی موضوعات در دو حوزه مدیریت و سلامت"

امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ جلسه‌ای مشترک بین اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان در راستای مسائل مطرح در حوزه ی مدیریت و سلامت در محل سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی اداره کل دامپزشکی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی  ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت: نظم و آراستگی در هر حوزه در واقع روشی است که اتلافات را در محیط کار کاهش می‌دهد و از این طریق، موجب ایجاد محل کار بهتر، ارتباط بهتر و آراستگی عمومی در سازمان می‌شود.
 
وی گفت : زمانی عدم همکاری میان مجموعه نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی سدی برای توسعه استان شده بود که بحمدالله با رفع این مشکلات همکاریها توانست ۹۶ درصد موارد ارجاعی به کارگروههای رفع مانع تولید را به نفع تولید در استان و البته در چارچوب قانون ساماندهی کند.
دکتر احمدی درباره برگزاری جلسات مشابه گفت: انشاءالله در سال جاری جلسات متعددی در زمینه ها مختلف از جمله جلسه مشترک نظام دامپزشکی به همراه نظام مهندسی کشاورزی برای برقراری نظم بیشتر برگزار می‌شود.
دکتر احمدی  در خصوص مشکلات داروخانه های فاقد مسئول فنی که نظام دامپزشکی این مشکل را مطرح کرده بود  گفت: در خصوص مشکلات داروخانه های فاقد مسئول فنی مکاتبه‌ای به دامپزشکی به عمل آید و در کمیته سلامت مطرح گردد. 
 
دکتر یونس خلفی رئیس شورای نظام دامپزشکی استان نیز بعد از بیان مشکلاتی در دو حوزه ی سلامت و مدیریت، گفت: امیدواریم کمیته‌های مشترک که قرار است در سال جدید برگزار شود تمام مشکلات مبتلابه نظام دامپزشکی را حل کند و فضائی ایجاد شود که نظام دامپزشکی به راحتی بتواند تمام مشکلات را در این کمیته ها مطرح کند./
  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 317256
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال ایلام

admin ادمین پورتال ایلام

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه